Pereszlényi Zoltán
Pereszlényi Zoltán 2001-ben kezdett dolgozni a Telekomban, kezdetben kereskedelmi feladatokat látott el, melyekhez később marketing és digitális vezetői szerepkörök társultak.
Pályájának fontos állomása volt, amikor 2012-ben a vállalat értékesítési hálózatának fejlesztéséért és digitális transzformációért felelős igazgatói megbízatást kapott. Személyes küldetésének tekinti, hogy segítsük Magyarország, azon belül a családok és vállalatok megérkezését a digitális világba, amelyért 2017-től marketing és értékesítési menedzsmentigazgatóként dolgozott tovább. Kulcsszerepe volt a kereskedelmi sikerekben, a Magenta 1 bevezetésében, az ügyfélközpontú szemlélet formálásában, az adatvezérelt működés kialakításában és az online transzformációban. A megújulás szervezeti szempontból is szívügye: élenjáró volt a Telekom lakossági értékesítési területének agilis átalakulásában, az új módszertan bevezetésében.
2021-ben felkérést kapott a Deutsche Telekom Csoport európai tagvállalatainak B2C szegmenseinek kereskedelmi kiválóságáért és növekedéséért felelős Vice President pozíciójára. A nemzetközi kitekintés fontos tapasztalás volt számára. Bár az országok különbözőségei miatt az értékesítés mindenhol egyedi megoldásokat kíván, a Deutsche Telekom valamennyi tagvállalatának közös célja a digitalizáció nyertesévé tenni valamennyi ügyfelét.
Ezt az üzenetet megerősítve tért vissza 2022-ben a Magyar Telekomhoz kereskedelmi vezérigazgató-helyettesi pozícióba. Az elmúlt másfél évben azon dolgozott csapatával, hogy a gyors tempót diktáló digitalizáció és technológiai megoldások minél szélesebb körben eljussanak a magyar lakossághoz és vállalkozásokhoz mindig szem előtt tartva a kiváló ügyfélélményt. Elkötelezetten hisz a márka társadalmi felelősségvállalásában, nagykövete és szponzora a Telekom generációk közötti digitális együttműködést elősegítő Netrevalók programjának.