Bella Klára
1992-től kisebb megszakítással az OTP Bank Nyrt. munkatársaként foglalkozik ügyfélkapcsolatok kezelésével. 1995-től a bank közép- és nagyvállalati ügyfélkörének hitelezési, kockázatkezelői, illetve később hitelengedélyezői feladatait látta el, majd 1997-től üzleti vezetőként irányítja a nagyvállalati ügyfélkiszolgáláshoz kapcsolódó üzleti tevékenységet.
Első diplomáját üzemgazdászként a Pénzügyi és Számviteli Főiskola ipari szakirányán szerezte 1992-ben, majd posztgraduális képzés keretében szakközgazdászi diplomát szerzett a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen 1996-ban.
Jelenleg az OTP Bank Nyrt. Nagyvállalati Főosztályának vezetőjeként fő feladata a hazai és nemzetközi nagyvállalati ügyfélcsoportokkal kapcsolatos ügyfélkapcsolati, ezen belül is a cash-management és finanszírozási tevékenység irányítása. Fő érdeklődési köre többek között, de nem kizárólag az energetika, mobilitás, infrastruktúra, munkaerőkölcsönzés és kereskedelem-finanszírozás, mely ágazatok terén alapvető célkitűzése, hogy a bankcsoport növekedésével együtt számos értékes bankcsoport szintű ügyfélkapcsolatot hozzon létre. Különösen fontos számára az egészséges szervezeti struktúra, melynek kialakítása érdekében kiemelt figyelmet fordít munkatársai képességeinek fejlesztésére, készségeik felismerése révén törekszik arra, hogy mindenki megtalálja a kihívást és sikerélményt munkája során.
2019 áprilisától az OTP Felügyelő Bizottságának egyetlen női tagja, a bank alkalmazottainak képviselője. Büszkeséggel tölti el, hogy nemcsak munkatársait képviselheti, hanem mindezt női vezetőként van lehetősége megtenni.