Támogatások a beszállítóvá váláshoz

Novotel Budapest Centrum Zsolnay terem III.Nézze meg a térképen!
Budapest, VIII. Rákóczi út 43-45.

Milyen a sikeres együttműködés egy megrendelő nagyvállalat és a beszállítója között? Hogyan válhat az Ön cége is sikeres beszállítóvá? Milyen támogatások lehetnek ebben segítségére? Konferenciánk ezekre a kérdésekre ad kimerítő választ a best practice-ek, a speciális finanszírozási és pályázati lehetőségek bemutatásán keresztül, miközben a KKV-kat segítő tanácsadók is megszólalnak.

Az esemény moderátora: Szőcs Árpád, MKB Consulting, értékesítési igazgató

Program:

10.00-10.20      Dr. Billo Kármen, Az Innovációs és Technológiai Minisztérium, Vállalkozásfejlesztési Főosztály, főosztályvezető
                           Az ITM beszállító-fejlesztési programja

10.20- 10.40     Robotka Csaba, Nemzeti Befektetési Ügynökség, a Beszállítói Főosztály vezetője,
                          Beszállítóvá válás a HIPA segítségével

10.40-11.00      Boros Áron, MKB Consulting, ügyvezető igazgató
                          Hogyan tudunk a beszállítóvá váláshoz támogatásokat igénybe venni?”


11.00-11.20      Berta Adrienn, főigazgató, MFB (a piacra jutás támogatásáról, hitelkonstrukció, kifektetés) 
                          Az MFB Csoport szerepvállalása a magyar gazdaság finanszírozásában  

11.20-11.40       Kávészünet

 

11.40-12.40       Kerekasztal-beszélgetés nagyvállalatok és beszállítóik körében
                           A kerekasztal-beszélgetés résztvevői, többek között:
                           Danubius Hotels Group, Bozsó Domonkos, beszerzési igazgató és beszállítója
                           Caffe Perté Kft., Boda Andrea, gazdasági vezető, Baranyai Gábor, key account vezető
                           Magyar Suzuki Zrt., Urbán László, vezérigazgató helyettes és beszállítója
                           PEMÜ Műanyagipari Zrt., Hajdárné Molnár Elvira, elnök-vezérigazgató
                           KNORR-BREMSE Hungária Kft., Kanda Gábor, beszerzési vezető, Pál Attila, csoportvezető

A programváltoztatás jogát fenntartjuk!

Jelentkezési feltételek:

A részvételi díj JVSZ tagok számára kedvezményesen: 14.000,- Ft+Áfa/fő,

nem tagok számára: 18.000,- Ft + Áfa/fő, amely a vendéglátás költségeit is tartalmazza.

Regisztráció emailben az event@jointventure.hu címen a  résztvevő nevével, pozíciójával és a képviselt vállalat nevének megadásával történhet.

Jelentkezési határidő: 2019. május 6.

Felhívjuk figyelmüket, hogy az előzetes jelentkezések írásbeli lemondását május 3. 12.00 óráig tudjuk figyelembe venni.                

Bemutatkozás Vezetőség Szakmai fórumok Tagjaink Legyen Ön is JVSZ tag! Hírek Események Pályázatok Érdekképviselet Tagi szolgáltatások Kapcsolat