Számlák online adatszolgáltatására való felkészülés jogszabályi és gyakorlati szempontból

Hotel President Prague terem (földszint)Nézze meg a térképen!
Budapest, V. Hold u. 3-5.

Számlák online adatszolgáltatására való felkészülés
jogszabályi és gyakorlati szempontból

 

Időpont:                 2018. január 24. (szerda) 9.30 – 12.15  (regisztráció és vendégfogadás: 9.00-tól)

Helyszín:                Hotel President, fszt. Prague konferenciaterem (Budapest, V. Hold u. 3.)

 

Program

9.00 – 9.30             Regisztráció és vendégfogadás
9.30 – 9.35             Megnyitó: Szendrey Silvia ügyvezető igazgató, JVSZ

9.35 – 10.15           Az online-számla adatszolgáltatás jogszabályi és gyakorlati tudnivalói
                                Sike Olga, főosztályvezető-helyettes, NAV Központi Irányítás, Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Főosztály és
                                Czöndör Szabolcs, főosztályvezető, NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága Informatikai és Transzferár Ellenőrzési Főosztály   

10.15 – 10.45         IT rendszerek továbbfejlesztésében rejlő kihívások: avagy felkészülés az online-számla adatszolgáltatásra a szoftverfejlesztő szemszögéből
                                Korpácsi Zia,
pénzügyi projektigazgató és Omacht András, fejlesztési igazgató, Libra Szoftver Zrt.

10.45 – 11.00         Kávészünet

11.00 – 11.30         Compliance követelmények és azonnali adóellenőrzések – avagy felkészülés az online- számla adatszolgáltatásra az adószakértő szemszögéből
                                Jancsa-Pék Judit
, Partner, LeitnerLeitner

11.30 – 12.15         Kerekasztal-beszélgetés, kérdések-válaszok, konzultáció, amelynek résztvevői előadóink:

                                    - Sike Olga és Czöndör Szabolcs (NAV)
                                    - Korpácsi Zia és Omach András (Libra Szoftver Zrt.)
                                    - Kovács Dénes, ügyvezető, FORINT-Soft Kft.
                                    - Siklós Márta, Partner, LeitnerLeitner

A rendezvény részvételi díjas: a JVSZ tagjainak kedvezményesen: 12.000,- Ft+áfa/fő, nem tagoknak 16.000,- Ft+áfa/fő, amely közvetített vendéglátóipari szolgáltatást is tartalmaz. A vendéglátás reprezentációs adóját a számlát fizető viseli. További információk alább.

A Portfolio 01.17-én megjelent cikke foglalkozik a témával "Ma kiderült, hogy fog működni az NGM új csodafegyvere"

A rendezvény részvételi díjas: a JVSZ tagjainak kedvezményesen: 12.000,- Ft+áfa/fő, nem tagoknak 16.000,- Ft+áfa/fő, amely közvetített vendéglátóipari szolgáltatást is tartalmaz. A vendéglátás reprezentációs adóját a számlát fizető viseli.

A számlát a rendezvény után postázzuk, s utólagos átutalással kell azt rendezni. (Előzetes kérés alapján készpénzes fizetési lehetőséget is tudunk biztosítani a helyszíni regisztrációnál, a számla átvételével egyidejűleg.) Kérjük, ez irányú igényüket a regisztráció leadásával együtt legyenek kedvesek jelezni, számla kiállítására a helyszínen nincs lehetőségünk. A jelentkezések elfogadása érkezési sorrendben történik és arról e-mailen visszaigazolást küldünk. Felhívjuk figyelmüket, hogy az előzetes jelentkezések írásbeli lemondását január 22-én, hétfőn 10,00 óráig tudjuk figyelembe venni, s biztonsági okok miatt helyszíni regisztrációt nem áll módunkban elfogadni, amiért megértésüket kérjük, s azt köszönjük.

A résztvevők a regisztrációnál kitűzőt kapnak. A rendezvényen kép- és hangfelvétel készülhet. Kérjük, ne felejtsen el névjegykártyát magával hozni! A parkolást kérjük egyénileg megoldani, annak költségét a részvételi díj nem tartalmazza.

A rendezvényről további információ kérhető a JVSZ titkárságán: (1) 489 0368 E: event@jointventure.hu

Bemutatkozás Vezetőség Szakmai fórumok Tagjaink Legyen Ön is JVSZ tag! Hírek Események Pályázatok Érdekképviselet Tagi szolgáltatások Kapcsolat