Online számla adattovábbítás 2.0 - Automatizált számlaadatküldés a gyakorlatban

Telepített és felhőalapú megoldások

Aranytíz Kultúrház Nagylovag terem (fszt.)Nézze meg a térképen!
1051 Budapest, Arany János u. 10.

Január 24-én, kiemelt érdeklődés mellett rendeztük meg a NAV szakértőinek részvételével az online számlák továbbításával kapcsolatos szakmai rendezvényünket, elsősorban a jogszabályi előírásokra és adóellenőrzésekre fókuszálva. Ennek folytatásaként, az elméleti előadásokra építve szeretnénk bemutatni az előírásoknak megfelelő gyakorlati megvalósítást is, szintén a NAV és vállalati informatikai szakemberek segítségével.

MEGHÍVÓ
 

Online számla adattovábbítás 2.0 - Automatizált számlaadatküldés a gyakorlatban
Telepített és felhőalapú megoldások
 

 Négy hónap áll a társaságok rendelkezésére a valós idejű számlaadat-szolgáltatási kötelezettség élesedéséig. A jogszabályi háttér ismeretében a felkészülést mielőbb meg     kell kezdeni, jól látható, hogy az adatszolgáltatás a vállalatok a pénzügyi és IT területének összehangolását is igényli. Továbbá az is világossá vált, hogy a NAV nem csupán az  adatok beküldését várja, de az adatszolgáltatási riportokra adott adóhatósági visszajelzések monitorozása és a problémák azonnali javítása is a cégek feladata július elsejétől. Január 24-én, kiemelt érdeklődés mellett rendeztük meg a NAV szakértőinek részvételével az online számlák továbbításával kapcsolatos szakmai rendezvényünket, elsősorban a jogszabályi előírásokra és adóellenőrzésekre fókuszálva. Ennek folytatásaként, az elméleti előadásokra építve szeretnénk bemutatni az előírásoknak megfelelő gyakorlati megvalósítást is. A felkészülés folyamatát segíti a NAV szakértőjének összegzése, illetve a lehetséges vállalati megoldások előfeltételeinek, előnyeinek, esetleges problémáinak áttekintése – elsősorban informatikai szempontból. A rendezvény keretében két megoldási alternatíva is bemutatásra kerül.

 

        Időpont:         2018. március 21. (szerda) 9.30 – 12.30 (regisztráció és vendégfogadás: 9.30-tól)

        Helyszín:         Aranytíz Kultúrház, fszt. Nagylovag terem (1051 Budapest, Arany János utca 10.)


        Program

        9.30 – 10.00     Regisztráció és vendégfogadás
      10.00 – 10.05     Megnyitó: Szendrey Silvia ügyvezető igazgató, JVSZ

      10.05 – 10.40     Online számlaadat-szolgáltatás –
                                  Pillanatkép a szabályozói elvárásokról és a felkészülés technikai támogatásáról a NAV oldaláról

                                  Czöndör Szabolcs, főosztályvezető, NAV Kiemelt Adó- és Vámigazgatósága 
                                  Informatikai és Transzferár Ellenőrzési Főosztály   

      10.40 – 11.10     Számlaadatküldés a gyakorlatban a vállalati adottságokra szabva
                                   – ERP/számlázóprogram és telepített vs. felhőalapú megoldások

                                  Sztankó Dániel, vezető adószakértő, RSM Hungary Zrt.

      11.10 – 11.30     SAP alapú megoldás + demo
                                  Gyimothi Erzsébet, BPO projektmenedzser, SNI | RSM  Hungary Zrt.

      11.30 – 11.50     Felhőalapú megoldás + demo
                                  Kóczé Péter,
ügyvezető igazgató, szoftverfejlesztő, dotIndot

      11.50 – 12.10     Kérdések-válaszok, konzultáció

      12.10 – 12.30     Szendvicsebéd

 

A rendezvény részvételi díjas és nem sajtónyilvános.

Jelentkezését kérjük az alábbi online regisztráción megadni vagy e-mailben az event@jointventure.hu e-mail címen jelezni legkésőbb március 19-én 12.00 óráig.

 

A rendezvény részvételi díjas: a JVSZ tagjainak, az RSM Hungary Partnereinek, az FBN-H Partnereknek, és az MGE tagjainak kedvezményesen: 10.000,- Ft+áfa/fő,
nem tagoknak 14.000,- Ft+áfa/fő, amely közvetített vendéglátóipari szolgáltatást is tartalmaz, amelyet a számlán feltüntetünk.
A vendéglátás reprezentációs adóját a számlát fizető viseli.

  A számlát a rendezvény után postázzuk, s utólagos átutalással kell azt rendezni. (Előzetes kérés alapján készpénzes fizetési lehetőséget is tudunk biztosítani a helyszíni regisztrációnál, a számla átvételével egyidejűleg.)
Kérjük, ez irányú igényüket a regisztráció leadásával együtt legyenek kedvesek jelezni, számla kiállítására a helyszínen nincs lehetőségünk.
A jelentkezések elfogadása érkezési sorrendben történik, és arról e-mailen visszaigazolást küldünk.
 Felhívjuk figyelmüket, hogy az előzetes jelentkezések írásbeli lemondását március 19-én, hétfőn 10,00 óráig tudjuk figyelembe venni, s biztonsági okok miatt helyszíni regisztrációt nem áll módunkban elfogadni, amiért megértésüket kérjük, s azt köszönjük.
 Felhívjuk figyelmüket, hogy a le nem mondott regisztráció, illetve a rendezvényen való meg nem jelenés fizetési kötelezettséget von maga után, amelyet a regisztráció elküldésével Ön tudomásul vesz. (Helyettesítő személy delegálására természetesen lehetőséget biztosítunk.)

A résztvevők a regisztrációnál kitűzőt kapnak. A rendezvényen kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen Ön szerepelhet. A jelentkezés leadásával egyidejűleg Ön ehhez hozzájárul.  Kérjük, ne felejtsen el névjegykártyát magával hozni és azt leadni a regisztrációnál!
 A parkolást kérjük egyénileg megoldani, annak költségét a részvételi díj nem tartalmazza. Parkolási lehetőség: utcán, ill a Lipótgarázs Parkolóházban (Szabadság tér)

A rendezvényről további információ kérhető a JVSZ titkárságán: (1) 489 0368 E: event@jointventure.hu

Bemutatkozás Vezetőség Szakmai fórumok Tagjaink Legyen Ön is JVSZ tag! Hírek Események Pályázatok Érdekképviselet Tagi szolgáltatások Kapcsolat